Tema: Re: OT. Koks yra didžiausias JAV banknotų nominalas?
Autorius: RaR
Data: 2010-01-18 09:25:47
Jeigu nori pasidomėti pilnesne dolerio istorija, o ne kažkokiais jos fragmentais ir skaitai angliškai, geriausia pradėti nuo wikipedijos: http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_dollar . Yra ir straipsnelis atskirai apie didelio nominalo dolerio kupiūras:  http://en.wikipedia.org/wiki/Large_denomination_bills_in_U.S._currency . Kaip matome, didžiausia išleista kupiūra buvo 100 000 dol. Jei nori pažiūrėti kaip atrodė kupiūros, gali eiti į  http://www.frbsf.org/currency/ . Virtualios dolerio istorijos parodos, atrodo, yra ir dar kažkuriuose FED puslapiuose.

O technologijų.lt lygiu kažkada esu smarkiai nusivylęs, perskaitęs visiškai iškraipytą mokslo naujieną. Iš pradžių perskaičiau delfi, supratau kad nesąmonė. Nutariau atsekti iš kur ji. Delfis buvo persispausdinęs iš technologijos.lt. Technologijos.lt buvo išsivertusios iš kažkokio rusiško tinklalapio. Tas buvo persispausdinęs iš Reuters, bet visiškai iškraipęs - žunalistas nesuprato apie ką kalba ir iš esmės sukūrė svo "atradimą" (pas rusus labai dažnai iškraipomos originalios naujienos). Perskaičiau Reuters naijieną - joje jau buvo interviu su mokslininku, bet žurnalisto įžanga buvo iš esmės visai ne apie tą naują mokslinį atradimą, o apie vieną frazę iš interviu, beje seniai žinomą faktą. Paskui perskaičiau tą mokslinį straipsnį. Tiesą sakant, jei žiniasklaidoje būtų pasirodžiusi tiesiog ta mokslinio straipsnio santrauka, ne tik kad daugelis nieko nesuprastų, bet tas darbas plačiąjai publikai tiesiog būtų neįdomus.