Tema: Re: gal kas dirba/dirbo su Gravera is Kauno?
Autorius: Indraja
Data: 2012-08-21 10:39:02
Gal as ir klystu, bet patirtis rodo, kad jei jau klientas sau leido dyzika 
apdirbti ir palikti nuoga basa, tai visada suras tam priezasciu ir 
pasiteisinimu. Va pav. visa sita diskusija netyciom uzvedziau :) Ir praktika 
tokia, kad su minetu klientu dirbam ne vieni metai, anksciau bendravom su 
kitu vadybininku, atsakingu uz kita sriti - nors prie zaizdos dek. Protingas 
zmogus, gerbia kitu nuomone, turi savo - rasdavom kompromisus, sprendimus 
bendrom jegom. O dabar su kitais vyriokais reikia aiskintis, kurie dabar 
atsakingi uz einamuosius reikalus ir prasideda nesamones... Nors direktoriai 
ir geranoriski, bet su dyzikais bendraut - laiko neturi... Tai dar gautusi 
momentas, kad reiktu pamineti konkrecius zmones is konkreciu kontoru.
Minetoje Graveroje, atsakingas vadybininkas susitikimo metu atsisake man 
istiesti ranka paspausti ir perkreiptu veidu tyliai numyke, kad moterims 
ranku neduoda... jau tada pagalvojau, kad su situ zmogum - bendravimas 
kvepia mesliuku... IR AKURAT!

pagarbiai;
Indraja


"Dunduk@s"  wrote in message news:k0kp0d$hg9$1@trimpas.omnitel.net...

2012.08.17 00:46, ASIA rašė:
> Aš rubriką galiu padaryt ir padarysiu - bet ar man nebus teisinis "niu
> niu niu"?
> Gal pavadint - "su kuom dizaineriai nenori turėt reikalų" :) :)
> O "nenoras" subjektyvus reikalas. :)


Gal forumo forma reikėtų daryti?! Tam, kad kita pusė galėtų
pasiteisinti, apsiginti. Gal net prieš dedant kritiką kita pusė turėtų
būti privalomai informuota, pvz., el. laišku su tekstu, maždaug, ten ir
ten apie Jus paskleista neigiama informacija, bet Jūs galite išsakyti
savo nuomonę ir ją apginti arba pan. Tame pačiame laiške galėtų būti ir
atsiribojimo (perkėlimo ant skelbėjo) nuo teisinės atsakomybės tekstas.
Maža kas kuo gali būti nepatenkintas ir paskelbti nesąžiningą/neteisingą
informaciją.

Įvykus viešai diskusijai tarp konfliktuojančių pusių visi galėtume
pasisemti informacijos, pažiūrėti į situaciją iš kitos vežimo pusės,
pasidaryti išvadas bei ateityje išvengti konfliktinių situacijų.
Konfliktai, paprastai, įvyksta, kai pusės skirtingai vertina tuos pačius
dalykus.

-- 
Su visa pagarba,
Dunduk@s