Tema: Re: Q: gal kas dirba/dirbo su Gravera is Kauno?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-08-17 09:40:13
2012.08.17 00:46, ASIA rašė:
> Aš rubriką galiu padaryt ir padarysiu - bet ar man nebus teisinis "niu
> niu niu"?
> Gal pavadint - "su kuom dizaineriai nenori turėt reikalų" :) :)
> O "nenoras" subjektyvus reikalas. :)

Gal forumo forma reikėtų daryti?! Tam, kad kita pusė galėtų
pasiteisinti, apsiginti. Gal net prieš dedant kritiką kita pusė turėtų
būti privalomai informuota, pvz., el. laišku su tekstu, maždaug, ten ir
ten apie Jus paskleista neigiama informacija, bet Jūs galite išsakyti
savo nuomonę ir ją apginti arba pan. Tame pačiame laiške galėtų būti ir
atsiribojimo (perkėlimo ant skelbėjo) nuo teisinės atsakomybės tekstas.
Maža kas kuo gali būti nepatenkintas ir paskelbti nesąžiningą/neteisingą
informaciją.

Įvykus viešai diskusijai tarp konfliktuojančių pusių visi galėtume
pasisemti informacijos, pažiūrėti į situaciją iš kitos vežimo pusės,
pasidaryti išvadas bei ateityje išvengti konfliktinių situacijų.
Konfliktai, paprastai, įvyksta, kai pusės skirtingai vertina tuos pačius
dalykus.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s