Tema: Re: Q: gal kas dirba/dirbo su Gravera is Kauno?
Autorius: Jokubas
Data: 2012-08-17 12:52:17
Manau kad galimybe rasyt po posto butu neblogas reikalas.... del klientu tai
ka as zinau -- galetu buti tiesiog profesionalu puslapis ir tiek.

Man pvz. pazistant Dunduka uztenka jo atsiliepimo apie X firma arba persona,
o tos personos/firmos paaiskinimai tai jau manes visai nedomintu, juk cia
joks ne teismas su pretenzijom i absoliucia tiesa....