Tema: Re: Q: gal kas dirba/dirbo su Gravera is Kauno?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-08-14 09:38:04
2012.08.13 15:20, Dunduk@s rašė:
> Apie blogus darbdavius karts nuo karto išsivysto diskusija. Manau nieko
> blogo neatsitiktų, jei apie nepageidaujamus arba tokius klientus,
> kuriuos reikia laikyti ant labai trumpos virvutės, padiskutuotume.

UAB „GESLITA“
1) prisistato per tariamus pažįstamus užmigdydami žioplo diziko budrumą :);
2) duoda iškart kelis skubius užsakymus nuolat skubindami ir vis
teikdami naujus smulkius užsakymus;
3) bando kaitalioti užsakymo sąlygas;
4) paprašyti sumokėti avansą ir už jau padarytus darbus dingsta,
skubumas staiga tampa nebesvarbus;
5) susiradus ir pareikalavus sumokėti už padarytus darbus, pareiškia
pretenzijas dėl darbų kokybės, bet „nekokybiškų“ darbų negražina ir net
neparodo kas padaryta nekokybiškai.
Mano patarimas. Vengti UAB „Geslita“, o sutikus bedradarbiauti
apmokėjimo reikalauti avansu, sutartis pasirašyti tik rašytines,
nesileisti į jokius užsakymų sąlygų pakeitimus.

UAB „VILNIAUS OPTIKA“
Avansą už kalendoriukų spaudą sumokėti atsisakė, įkalbėtas mūsų kolegos
dizainerio (jis darė dizainą) atspausdinu, tada pareiškia pretenzijas
dėl terminų nors dėl jokių konkrečių terminų tartasi nebuvo, o į
spėjamus buvo tilpta laiku. Išsiaiškinus dėl terminų prasidėjo
pretenzijos dėl kokybės produkcijos taip ir negražinus. Gali būti, kad
konfliktas kilo tarp minėto uabo direktorės (iš pokalbių tel. susidariau
įspūdį, kad asmenybė gana konfliktiška) ir dizainerio (mėgėjas pažadėti,
bet padaryti vėluojant). Aš šiuo atveju buvau tik spausdintojas su
kuriuo norėta (ar tikrai norėta?!) atsiskaityti tiesiogiai.
Mano patarimas. Būti atidiems turint reikalų su Vilniaus optika ir visas
sąlygas aptarti labai konkrečiai ir aiškiai, nes bandys pasinaudoti bet
kokiu dviprasmiškumu.

Seimo narys VYTAUTAS BOGUŠIS
ir su juo susiję padėjėjai, patikėtiniai ar kaip ten juos vadinti.
Neatsiima produkcijos nuo š.m. kovo mėn. pradžios, tvirtina, kad pas
mane užsakytą produkciją gavo iš kitos įmonės. Galimai seimo nario
patikėtinis užsakė keliose vietose. Pas mane užsakymą padarė atvykę abu
kartu, bet Vytautas Bogušis tvirtina, kad pas mane net nebuvo, o jo
patikėtinis Martynas Kiseliauskas į mano raginimus atsiimti skubiai
pagamintą produkciją iš pradžių atsakinėjo SMS-ais atsiėmimą vis
atidėliodamas valandomis, paskui dienomis kol iš vis liovėsi reaguoti į
mano skambučius ir el. laiškus.
Mano patarimas. Iš bet kokių politikų ir su jais susijusių asmenų imti
avansą visada ir už bet kokias paslaugas. Nekreipti dėmesio, kad iki
šiol, galbūt, viskas ėjosi sklandžiai.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s