2012.08.17 12:52, Jokubas rašė: > Man pvz. pazistant Dunduka uztenka jo atsiliepimo apie X firma arba persona, > o tos personos/firmos paaiskinimai tai jau manes visai nedomintu, juk cia > joks ne teismas su pretenzijom i absoliucia tiesa.... Palauk, palauk. Aš savęs taip gerai nepažistu :). Būna, gi, kad ant karštų apkaltinu klientą (bent jau mintyse), kad nesąmonių nori, kad taip niekas nedaro, kad nesąmonė. Paskui pagalvoji, išgeri kavos, kas rūko – parūko ir pradeda kitaip viskas atrodyti. Į dažną dalyką klientas žiūri kitaip nei mes ir kitaip vertina. Manau kliento nuomonė padėtų tobulėti mums patiems. Tik, kad netaptų rietenom ir besąlyginės tiesos ieškojimu. Prieš pora metų kreivai/įstrižai išsikirto partija kalendoriukų. Mane iškoliojo užsakovas, aš koliojausi su spaustuve. Kažkaip nugirdo koliojimąsi vienas iš klientų. Žinai, sako, – Kur jūs visi čia matote problemą? Nu va, sakau, kalendoriukuose vaizdas įstrižas, brokas, kalėdos ant nosies, nebėra kada perspausdinti. Anokia čia bėda tas man atsako. Tu, sako, geriau man atsakyk Pizos bokštas brokas ar šedevras? Va taip. -- Su visa pagarba, Dunduk@s