Tema: Re: Q: gal kas dirba/dirbo su Gravera is Kauno?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-08-17 13:54:25
2012.08.17 12:52, Jokubas rašė:
> Man pvz. pazistant Dunduka uztenka jo atsiliepimo apie X firma arba persona,
> o tos personos/firmos paaiskinimai tai jau manes visai nedomintu, juk cia
> joks ne teismas su pretenzijom i absoliucia tiesa....

Palauk, palauk. Aš savęs taip gerai nepažistu :). Būna, gi, kad ant
karštų apkaltinu klientą (bent jau mintyse), kad nesąmonių nori, kad
taip niekas nedaro, kad nesąmonė. Paskui pagalvoji, išgeri kavos, kas
rūko – parūko ir pradeda kitaip viskas atrodyti. Į dažną dalyką klientas
žiūri kitaip nei mes ir kitaip vertina.

Manau kliento nuomonė padėtų tobulėti mums patiems. Tik, kad netaptų
rietenom ir besąlyginės tiesos ieškojimu.

Prieš pora metų kreivai/įstrižai išsikirto partija kalendoriukų. Mane
iškoliojo užsakovas, aš koliojausi su spaustuve. Kažkaip nugirdo
koliojimąsi vienas iš klientų. Žinai, sako, – Kur jūs visi čia matote
problemą? Nu va, sakau, kalendoriukuose vaizdas įstrižas, brokas,
kalėdos ant nosies, nebėra kada perspausdinti. Anokia čia bėda tas man
atsako. Tu, sako, geriau man atsakyk Pizos bokštas brokas ar šedevras?

Va taip.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s