Tema: Re: Q: Puslapiu numeracija ant Corel Draw
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-06-13 08:53:35
2012.06.12 23:37, Andu rašė:
> Sorry, užsimiršau - aš duoną valgau daugiausia iš didelių, spalvotų ir
> gražių knygų:)
> O apie logiką - kiek jūsų dirba legaliom programom?
> Dar vienas daiktas - pagrindinis eksportinis (į spaustuvę) produktas šiais
> laikais - PDF. Na o tai jau Adobe. Ir jeigu kam "ruki pod cher zatočeny"
> tegul ir toliau masturbuojasi su "malkų karalium". O tą pačią brošiūrą,
> lankstuką ar dar kokį džiaugsmą, taip pat ir kažką nusipiešti gali su AI,
> Indd. Fotožopą juk naudojate vis? A nia? O čia irgi Adobe. Beje, pirkti
> [...]

Koks čia dabar protrūkis? Mylima komanda pralaimėjo? Dar kas nors?

Visada maniau rezultatas nuo tarpinės tarp kėdės ir moniko priklauso.
Atleiskite. Klydau.

Einu pirkti antros Adobe CS licencijos. Vieną įsigijus ko tai rezultatai
vis tiek netenkina. Mažu po antros bus geriau :D. Jau išėjo 6 versija.
Turėtų šedevrai iš karto pasipilti kai tik įsigysiu.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s

P.S. Ir susitvarkyk Outlook-ą, o tai pareiškimai "ruki pod cher
zatočeny" skamba taip, kaip čia pasakius ...