Tema: Re: Q: Puslapiu numeracija ant Corel Draw
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-06-08 09:30:42
2012.06.08 00:28, shuva rašė:
> Pazistu karaliu nuo Corel 3 versijos kai dar diskeliais instaliuojamas buvo,
> Corel 5 buvo geriausiai/stabiliausiai veikiantis. Po to, kuo toliau tuo
> liudniau, o gaila... kaukti norisi;) Nors va su X3 padariau kazkoki faila
> ~90 psl, dabar va puslapiuoti sugalvojau, bet taip tingu manualishkai tai
> daryti, ale panashu, kad teks:)

Nu tai pabandyk corelio puslapių numeraciją tik neskubėk seivinti, nes
jei kas nepatiks, man atrodo, gausi numerius trinti rankomis ir dėti iš
naujo. Jei formatas A4 gali pasisekti iš pirmo karto, bet jei kitoks
teks perprasti wizardo veikimo principą.

Vienu metu lyg ir buvau perpratęs, bet darbai tuo metu pasisuko taip,
kad įsigijau Adobe CS3, tai kaip ir nebeliko būtinybės daug psl. daryti
su coreldraw. Daugiau nebesigilinau ir į numerių dėjimo subtilybes.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s