Tema: Re: Q: Puslapiu numeracija ant Corel Draw
Autorius: Andu
Data: 2012-06-12 23:37:44
Sorry, užsimiršau - aš duoną valgau daugiausia iš didelių, spalvotų ir
gražių knygų :)
O apie logiką - kiek jūsų dirba legaliom programom?
Dar vienas daiktas - pagrindinis eksportinis (į spaustuvę) produktas šiais
laikais - PDF. Na o tai jau Adobe. Ir jeigu kam "ruki pod cher zatočeny"
tegul ir toliau masturbuojasi su "malkų karalium". O tą pačią brošiūrą,
lankstuką ar dar kokį džiaugsmą, taip pat ir kažką nusipiešti gali su AI,
Indd. Fotožopą juk naudojate vis? A nia? O čia irgi Adobe. Beje, pirkti
fotožopą atskirai, ar visą paketą - skirtumas tikrai nedidelis. Taigi, jei
galvoti apie ekonomiką, o ne apie savo bukumą ir tingėjimą mokytis ir
dirbti - tai vieni vartai "malkų karaliaus" nenaudai. CDR yra tiesiog
"Imbecile friendly" programa, kurios rezultatai gražiai atrodo ekrane ir
dažnai - itin chujovai praktikoje... Reikia galvoti apie galutinį rezultatą.
Na o jeigu didesnis darbas tau pasitaiko kartą per keletą metų - pacc kaltas
(o gal aplinka?).