Tema: Re: Q: Puslapiu numeracija ant Corel Draw
Autorius: Petka
Data: 2012-06-13 08:47:16
Nu senokai nebuvo fleimo "Corel vs Adobe".
Andu žiaurokai ir pernelyg kategoriškai čia skėlė. Bet...
Šiaip man jau N metų nesuvokiama - kodėl dirbama keistu tandemu - PS ir
CDR? Kas per derinys? Juk Corel Suite pakete yra Corel Draw ir Corel
Photo Paint. Pažįstu tik kelis pilno korelio paketo naudotojus... Firmų
reikalavimuose dizaineriui taip pat dažniausiai būna įrašas, kad reikia
mokėti dirbti Corel draw ir Adobe Photoshop. Mistika ar iškrypimas?
Dėl imbecilų susilaikysiu. Su Draw galima gauti ne blogesnį rezultatą
nei Illustrator programa, kuri irgi tam tikrose vietose yra tūpa iki
negalėjimo. Kiekvienas turi savo trūkumų ir privalumų, bet kai juos
žinai ir moki išvengti bėdų - viskas gaunasi gerai. "Publish to PDF" lyg
ir veikia. Jau N metų nedirbu su Corel produkcija, bet neslėpsiu - nuo
to pradėjau. Nuo antros koreliuko versijos. Nebloga programa - kito
vektorinio redaktoriaus tuo metu ant PC nebuvo. Viską pasidarydavom.
Aišku, kai naudojama katalogams ir knygoms - bėda. Bet reikia suprasti
produkto paskirtį. Su Fiat Panda gi nevažiuosi laukų arti? Buvo super
maketavimo programa Corel Ventura. Ir dabar yra. Kodėl jos neįtraukė į
Corel Graphics Suite? Išsispręstų krūva bėdų. Dabar kažkaip atskirai
pirkti jos niekas nenori... Marketingas ble. Nesvarbu - produktas yra,
puikiai manau suderinamas su Draw ir Paint. Ko dar reikia? Dar ir ofisas
ten yra, treisinimas - viskas ko reikia. Na bet reziumuojant dėl
vektorinės grafikos - vistiek Freehandas duodavo kruopų tiek AI, tiek CDR :)
---
Petka
P.S. Nu ir prirašliavojau :O