Tema: Re: Q: Puslapiu numeracija ant Corel Draw
Autorius: shuva
Data: 2012-06-08 11:28:05
~90 psl failas uzhima 15 MB ir nieko jame sudetingo nera, daugiausia eina
tekstas columnais, antrashtes ir kruva low res paveiksleliu. Hemorojaus
kazkaip nepastebejau apart puslapiavimo. Galutinis rezultatas bus
atiduodamas online PDF'e taip, kad press quality nereikia. Indesigno
neturiu, bet uz patarimus dekui, ateityje manau pravers.

Shuva