Tema: Re: Dėl plakatų sukūrimo kainos
Autorius: Taspac®
Data: 2012-01-24 12:57:13
Apie tai ir kalbu. Daugelis gerai atsiliepiantys apie VDA turi omeny būtent
tuos laikus

"Andu"  wrote in message news:jf63ut$iei$1@trimpas.omnitel.net...

Pilnai sutinku - labai nukritęs dėstymo lygis ir tai nenuostabu, - visų
pirma labai padidėjo studentų grupės, o be to dabar "dizainerius" kepa kas
tik netingi :( Mums su Jokūbu pasisekė, kad mokėmės tada, kai dėstė A.
Gurskas - tas bent sugebėdavo jei ne išdėstyti tipografikos pagrindus, tai
bent sudominti, kad paskui pats galėtum toliau gilintis :) Buvo toks
"auksinis" laikotarpis 1975-1990 metais, kai VDA dizaino katedroje buvo
susiformavęs tikrai stiprių specų branduolys dėstęs palyginus nedidelėms
studentų grupėms.