Tema: Re: Dėl plakatų sukūrimo kainos
Autorius: Taspac®
Data: 2012-01-17 17:24:52
Deja, darbo kokybė ne visada lygu įdėtai širdžiai ir valandom praleistom
prie kūrinuko. Studžius, kad ir kiek tos širdies dėtu niekada nenutapys
Monos Lizos. Na nebent jis genijus. Todėl natūralu, kad jam mokami mažesni
pinigai už galimybę pasimokyti, įgauti patirties kliento sąskaita.

"cD-r0m"  wrote in message news:jf1r3a$q80$1@trimpas.omnitel.net...

Ateini pas profą, tas susiraukes paima pora tūkstančių, padaro tavo "dar
vieną eilinį" darbą, korekcijom be papildomo pinigo nesiima ir viso gero,
sumoka mokesciams dar puse.. Paduodi studentui tuos pačius du tūkstančius,
ir matai kaip jis užsidęgęs darbui įdeda širdį į darbą, padaro jį su
natūralia šypsena ir po darbo pats pasiulo nuleist pora simtu nes jam net
rankos nekyla tiek imt..
Bent man dažnai papuola ta situacija, kad studentas savo viršutinę kainą
stato mažesnę nei įmonės profas minimumą..