Tema: Re: Dėl plakatų sukūrimo kainos
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-16 20:42:50
Ateini pas profą, tas susiraukes paima pora tūkstančių, padaro tavo "dar
vieną eilinį" darbą, korekcijom be papildomo pinigo nesiima ir viso gero,
sumoka mokesciams dar puse.. Paduodi studentui tuos pačius du tūkstančius,
ir matai kaip jis užsidęgęs darbui įdeda širdį į darbą, padaro jį su
natūralia šypsena ir po darbo pats pasiulo nuleist pora simtu nes jam net
rankos nekyla tiek imt..
Bent man dažnai papuola ta situacija, kad studentas savo viršutinę kainą
stato mažesnę nei įmonės profas minimumą..