Tema: Re: Dėl plakatų sukūrimo kainos
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-16 20:59:30
Nu aš profais vadinu tuos kurie dirba įmonės, ar bent savo brando/logo
vardu, gali parodyt daugiau pavyzdžių nei tu nusiteikęs žiūrėti... ir
atitinkamai studentus, kurių meilas baigiasi @gmail.com ir kurie dirba bile
kokiu laiku kuriuo klientui patogu, nors ir 12 nakties sekmadienį..

O kuris iš tiesų kaip dirba, matosi tik po darbo dažniausiai