Tema: Re: Dėl plakatų sukūrimo kainos
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-17 18:01:42
O tai tipo freelanceriai nekuria savo brando, ir saito, kad gaut rimtesnio
darbo?

As su klientais bendrauju info eta videocut.lt meilu, ir kiekvienas su manim
dirbantis ir snekantis su klientais turi vardas eta videocut.lt ir visi
ispeti pasitikrint, kad nerasytu niekam is asmeniniu meilu darbo reikalais.
O siaip, tie kur kontaktus gauna is lupu i lupas, rimtesni klientai pirmo
klausimo telefonu klausia "Jus cia imone, ar siaip zmogus", antru atveju
pokalbis baigiasi mazdaug iskarto. (Cia tie kur comic sanso praso, bet uztat
moka daug)

Nei pries studentus, nei freelancerius nieko neturiu, vertinu pagal darbus
ir sugebejima prisistatyt pries pradedant reikalus. Tiesiog dar neteko
bendraut su ne studentu, kuris neturetu vizitkiu, brando ir domeno.