Tema: Re: dar apie skaneri
Autorius: Gediminas Treciokas | www.gembis.com
Data: 2011-11-24 10:00:22
Optinė raiška realiai nėra optinė raiška, o tik sensoriaus techniškai
pasiekiama raiška
Kaip ir fotiko – 6 mpix, 8 mpix ir pan.
Tik šita „optinė“ charakteristika neįvertina būtent optikos raiškos, kuri
dažniausiai yra smarkiai mažesnė už skelbiamą skanerio raišką

"pavidalas"  wrote in message news:jaic22$2c6$1@trimpas.omnitel.net...

o ka reiskia:
Optinë raiðka 4800 x 9600 dpi ¹
Pasirenkama raiðka 25–19 200 dpi

¹ Optinë raiðka – tai didþiausios techninës árangos atrankos raiðkos matas,
paremtas standartu ISO 14473.

ne tas pats kas Optical Density?