Tema: Re: dar apie skaneri
Autorius: pavidalas
Data: 2011-11-22 12:51:51
pats ir atsakysiu - pasirodo isdure kaip vaika.
4800 nei is tolo nera niekaip - nuskanavau skaidre su 1200 ir su 4800
palyginimui. Tas 4800 itartinai isplaukes. photoshope 1200 padauginus iki
4800 rezultatas identiskas. gaminio parametruose aiskiai rasoma OPTICAL
RESOLUTION 4800.
paskambinau atstovams, sako - taip taip, cia uz tokia kaina taip ir bus,
nereik turet iliuziju...
kaina aisku nedidele (~450), bet kuriu velniu taip isdurineti... ir tai
CANON, aisku itariu virur taip ir epsonai etc...