Tema: Re: dar apie skaneri
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2011-11-23 10:16:46
Svarbus parametras skeneriams yra Optical Density. Jeigu to dydžio
nenurodyta specifikacijoje iš viso tai reiškia, kad gamintojai nedrįsta
jo parodyt. Ypač svarbus didesnis Optical Density parametras skenuojant
skaidrius daiktus. Jeigu negatyvai ar skaidrės geros kokybės tai dar
dar, bet jeigu nekokybiški, tai negali nuskenuoti net jeigu plika akimi
aiškiai matai, o skeneris nemato.
Man atrodo kad 3.4 DMax yra jau per mažas, 4.0 yra idealus brangiuose
skeneriuose, esu matęs kad 4.2 yra.