Tema: Re: dar apie skaneri
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2011-11-24 09:13:06
Optinė raiška kitaip skiriamoji geba. Kokio dydžio smulkiausias detales
gali skeneris pamatyti. Plokščioje dvimatėje sitemoje, X ir Y.
centimetrasi, milimetrais, ilgio vientais.
O čia kitas matmuo šviesumo tamsumo. Kiek skeneris gali skirti pustonių,
kuo didesnis skaičius tuo geriau.

Iš patyrimo žinau, jeigu nerašo specifikacijoje, tai jis yra prastas.
Reiškia negatyvams ir skaidrėms nelabai tinkams. O ir šeip, jeigu teks
skenuoti vestuvines arba daktarų baltais chalatais nuotraukas, bus
problemų. Labai jau sunkai susigaudo jaunamarčių baltųjų suknelių
klosčių pustoniuose.
Epson skenerių specifikacijose įrašytas Dmax dydis. Nebijo parodyti.
Reiškia Canon užsiima marketinginiais žmonių apgaudinėjimais.