Tema: Ats.: Ats.: ieskau zmogzudzio
Autorius: Blynas
Data: 2011-05-04 08:29:13
"Viktorija" <4viktorija@gmail.com> parašė naujienų news:ipc2gi$8pp$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ne, nuodugniai skaityti kodeksus ne mano darbas, tam ir taip pakanka
> fryku,

Vertėtų paklausti "frykų" prieš rašant.

> tiesiog tiek kiek zinau, kol kas dar nereikia bijoti, vien sitas
> skelbimas dar nenusikaltimas ir galima issisukti.

Tai ne nusikaltimas ar vis tik nusikaltimas, nuo kurio galima išsisukti?

> bet zinoma viskas
> priklauso nuo konkreciu aplinkybiu, kiek zmogus, parases skelbima,
> ismano visus teisinius reikalus, ar jis turi pinigu advokatui, ar kas
> nors suinteresuotas ji priciupti ir t.t. tik tiek, kad negerai, jog musu
> zmones bijo. bijo reiksti mintis, mano, kad uzdrausta zodzio laisve ir
> t.t. aisku, jei reikes, kaip sakot, dar ir 10 straipsniu pakabins, bet
> realiai as visada uz tai, kad zmogus reikstu savo nuomone, nebijodamas,
> o ten bus matyt :))

Čia taip tu įsivaizduoji žodžio laisvę, kurios žmonės neturi bijoti išsakyti? Skelbimas nužudyti žmogų yra žodžio laisvės apraiška? O žudymas, aišku, yra veiksmų laisvės apraiška? Ir, aišku, link tokių laisvių judėti reikia?

Nepiktai, bet siūlau baigt.