Tema: Re: ieskau zmogzudzio
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2011-04-28 20:46:38
Kodel pedikai visokie nekalti, o visokie zoo, kapro, pedo ir panasus filai
kalti?  Kodel negaletu buti susu myletoju eitynes ir panasiai?
Kazkas man cia nesueina. Jei homikams galima tai ir kitiems vadinasi galima.
Gal ten del to Uso viskas ir gerai.

"Viktorija"  wrote in message news:ipc831$eml$1@trimpas.omnitel.net...

nu taip - esme ne KA daryt su jais, o UZ KA.
bet kokiu atveju ta sugalvota priezastis "uz ka" turi buti aprasyta
kodekse, ir tai KA darysi uz ta aprasyta priezasti, irgi turi buti
aprasyta kodekse. taip jau yra teisinese valstybese, negali uz nieka
arba uz tai, kas tau asmeniskai nepatinka, daryt su zmogumi tai, ka tau
norisi.
del dilgeliu - niuansas. jei pasiulymas butu sodinti pedikus i dilgeles
ne todel, kad jie pedikai, o uz kazkoki konkretu ju veiksma ar
neveikima, baudos bobute (ar kas ten siule) nebutu gavusi.
o kas gi kaltas, kad bobute, noredama malti subjektyvu suda viesame
eteryje nepagalvojo apie niuansus? imho pedikai del to nekalti tikrai.