Tema: Re: Ats.: ieskau zmogzudzio
Autorius: Viktorija
Data: 2011-04-28 18:52:50
nu ne, nuodugniai skaityti kodeksus ne mano darbas, tam ir taip pakanka
fryku, tiesiog tiek kiek zinau, kol kas dar nereikia bijoti, vien sitas
skelbimas dar nenusikaltimas ir galima issisukti. bet zinoma viskas
priklauso nuo konkreciu aplinkybiu, kiek zmogus, parases skelbima,
ismano visus teisinius reikalus, ar jis turi pinigu advokatui, ar kas
nors suinteresuotas ji priciupti ir t.t. tik tiek, kad negerai, jog musu
zmones bijo. bijo reiksti mintis, mano, kad uzdrausta zodzio laisve ir
t.t. aisku, jei reikes, kaip sakot, dar ir 10 straipsniu pakabins, bet
realiai as visada uz tai, kad zmogus reikstu savo nuomone, nebijodamas,
o ten bus matyt :))