Tema: Re: ieskau zmogzudzio
Autorius: Viktorija
Data: 2011-04-28 21:04:21
On 2011.04.28 20:46, viskas.bus.gerai wrote:
> Kodel pedikai visokie nekalti, o visokie zoo, kapro, pedo ir panasus
> filai kalti?
Tai kad pedikai ne filai. Jie homoseksualai. Kuo kaltini lesbiete? Tuo,
kad myli kita moteri ir su ja gyvena, miega ir augina vaikus? Ar tai
nusikaltimas?
Zoo - kalti tuo, kad negali irodyti, jog ozka (kate, krevete, etc.) irgi
sutinka su jais myletis. Jei tik kazkokiu budu, butu irodyta, kad tai
abipusis susitarimas, ir ozka ne pries, jie irgi niekuo butu nekalti.
Tas pats tinka ir visiems kitiems.

> Kazkas man cia nesueina. Jei homikams galima tai ir kitiems vadinasi
> galima.
Bus galima, jeigu bus irodyta, kad tai vyksta abipusiu susitarimu.
Nusikaltimas yra ne fiziskai santykiauti su savo meiles/aistros objektu,
o fiziskai santykiauti su kitu, be jo sutikimo. Ir cia vel niunsas,
mazametis vaikas, prilyginamas gyvunui, ar lavonui, t.y. niekaip
neimanoma preziumuoti, kad jis sutinka fiziskai su kazkuo santykiauti.