Tema: Re: Ner kokios firmos kuri pati atvaziuotu alaus butelius susirinkt :DDD
Autorius: zhaltas
Data: 2010-08-17 12:12:25
tai kox tolkas tada stovet su maximos maiseliu nuplysusiom rankenom ir rusiuot per 3 kanteinerius? jei paskui  vistiek i tapacia masina supila..?
del manes tai gali rusiuot ir maisyt paru parom, bet matant skirtingus konteinerius skirtus rusiavimui ir matant kad ispilama viskas i tapacia masina- mazu maziausiai keistai atrodo..