Tema: Re: Ner kokios firmos kuri pati atvaziuotu alaus butelius susirinkt :DDD
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-17 08:38:47
tikekimes tie kovojantys pralaimes. nebent vieta parinkta neteisinga. bet
kad reikia siuskles deginti tai faktas.. Apskritai zmones del svartynu
verkia, del deginimo verkia,  bet siukslina vis daugiau. tai kaip tvarkysim,
kur desim tas atliekas? Gatvese palikti?

As buvau pries deginima, kol neapsilankiau deginimo gamykloje. Dabar esu uz.

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
vylniuj nevyksta deginimas ir greitai neturetu vykti.
nes priesh toki varijanta kaip uzplanuota tai yra gausei ir aktyvei
kovuojenciu ;)