Tema: Re: Ner kokios firmos kuri pati atvaziuotu alaus butelius susirinkt:DDD
Autorius: Edmundas
Data: 2010-08-16 17:33:56
Man ir taip pasirode, kad viska pila i viena masina. Taciau dar niekad
nemaciau, kad piltu stikla/platmase/popieriu ir bendras buitines
atliekas i viena masina. Tad persasi mintis, kad tik
stiklas/plastmase/popierius maisoma bendrai kuomet surenkamos siuklses
ir vezama i rusiavimo skyriu (nes siuo metu pasitaiko, kad ir siaip
visokio sudo prikisa i tuos spalvotus konteinerius). Tokiu budu
pratinami vartotojai rusiuoti siukles, taciau neapsimoka investuot i
surinkima, kol dar maisomos siuksles is vartotojo puses ir jas reikia
perrusiuoti antra karta (ir be to tai jau siuksliu surinkeju reikalas
kaip jie jas susirenka ir susirusiuoja pas save perdirbimui). Tiketina,
kad ateityje atvaziuos dideles masinos su suskirstytu kuzavu ir susipils
siuksles i atskiras kuzavo dalis. Teko matyti taip Vokietijoje, kaip
susirenka stikla, kuris rusiuojamas pagal spalva (baltas/zalias/rudas).