Tema: Re: Ner kokios firmos kuri pati atvaziuotu alaus butelius susirinkt :DDD
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-17 11:16:14
suda ten perdirbsi jei sudo privezta :)))

Siaip geriausias manau sprendimas (gal ne finansine, bet tvarkos prasme) yra
prarusiavimas ir deginimas bei perdirbimas. tada ko nereikia degini, ka
reikia perdirbi.

O idomu ka ten pritaupysi degindamas?

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
vieta labai neteisinga. tai viena. antra deginti ir priziuret reikia
teisingai. o tai kainavoja. ir aciranda visokie taupus gudrucei... ;)

o ar deginti ar perdirpti tai irgi dar neaishku kas teisingeu.