Tema: Re: Kaip isvaziuoti i Skotija
Autorius: kostia2
Data: 2009-05-24 02:40:05
cia be recepto nusipirksi aspirino ir paracetamolio (visose asdose ir tesco)
ir visokio s... su paracetamoliu, nes viskas cia juo gydoma (kaulu luziai
irgi), jei reiks kokiu rimtesniu vaistu-pries isvaziuodamas uzmegzk koki
rysi su mediku lietuvoje, cia daugiau galioja naturali atranka-kol sulauksi
savo eiles pas gydytoja ir kol jis gaus tyrimo rezultatus-pasveiksi nuo
paracetamolio (kitas variantas pagalba is lietuvos). kokioj srity zadi
ieskotis darbo?ir kodel skotija?cia visada salta ir lyja... siulyciau per
daug vilciu nedeti kad susirasi sededamas lietuvoje, vyksta tokia
nacionalistine akcija "british jobs-for british people", ir nebent esi
kazkuo labai isskirtinis isskirtines srities zinovas-tada valio.