Tema: Re: Kaip isvaziuoti i Skotija
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-21 11:40:45
na, jachta negarantuoju, bet burlente gali nusipirkt greitu lauku..
Visu pirma reikia zinot, kad pagal vietiniu nuomone, imigrantams tinka tik prasti,
maziausiai apmokami darbai. Jeigu net i gera darba gali priimt uzsienieti, alga bus
nustatoma pagal minimuma, kadangi jie zino, jog lietuvis ar lenkas dziaugsmingai dirbs ir
uz minimuma.
  Norint gaut geresni darba, kaip minimum, reikia idealiai moket anglu kalba, suprast
momentaliai ir atsakyt neuzstriginejant. Stojant i valstybini darba: medicina, pastas,
rysiai, ir t.t. . reiks dokumentu, patvirtinanciu neteistuma. Todel geriau is karto Vidaus
Reikalu Ministerijoj juo apsirupint. Nors galbut jie tikes tik atsiustam pagal uzklausa
tiesiai Jiems.
Visi kvalifikaciniai dokumentai turi but isversti i anglu kalba. Bet tai negarantuoja, kad
is karto pripazins. Gali tekt kokius metus visa tai derint, galbut praeit kokius nors
kursus, po kuriu gauni kortele su atzyma, kodu, ka gali konkreciai dirbt.
   Zvalgyba po grupsa nieko tau neduos. Vaziuot reikia su salyga, kad turesi kur gyvent,
kokius tai pazistamus ir pradziai pinigu.  Jei neturesi pazistamu, mokesi uz buto nuoma
75 - 100 svaru per savaite. Didesniuose miestuose brangu, todel reikia busta nuomotis
uzmiestyje, pigiausia yra vienkiemiuose "bungalows". Paprastai yra nuomojami namai, o
namai UK maziausiai 2 miegamuju. 1 miegamojo pasitaiko labai retai. todel sunku rast
pigiau.  Gali issinuomot kambari uz 40 svaru savaitei, pigiau nerasi. Cia turiu omeny ne
Londona, o provincija, tipo Skotija.