Tema: Re: Kaip isvaziuoti i Skotija
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-20 13:50:13
kas tikrai?
Daugelio cia laisvai pardavinejamu vaistu UK negausi be recepto. Antibiotiku praktiskai be
recepto ne.
Zinoma, yra ir laisvai parduodamu.
  pav, man reikejo Rowatinex ir nepardave, nors gana neutralus vaistas is augalu.
Lietuvoj laisvai bet kurioj vaistinej, nors irgi buktai receptinis vaistas.
 Del kainos tiksliai nepasakysiu, bet vaistai brangiau.
   Jei uzdirbsi 5 kart daugiau, uz kai ka teks ir moket zymiai brangiau, pav, automobiliu
draudimas, "uz kelius", mobilus rysys ten brangesnis. Buto nuoma.. Tarpmiestiniai
autobusai dvigubai - trigubai brangiau.