Tema: Re: Kaip isvaziuoti i Skotija
Autorius: RobeNebijaka
Data: 2009-05-21 11:08:39
Bravo tau jei tu gali paimti ir niekuo nerizikuodamas išvaryti kur nori (gal
nieko neturi, tada taip).
Aš neturiu pažystamų škotijoi, niekada neteko ieškoti darbo užsienyje,
negaliu visko mesti ir išvažiuoti, ar manai, kad žvalgybą sugalvojo debilai?
Kad va sugalvojai ir viskas dzin paemi ryšulėlį ir varai kur akys veda. Aš
uždirbu čia tiek, kad man reikia labai gerai pasverti viską.
P.S. Bijau, kad tavo kompetencija nėra tinkama spresti kas man maišo o kas
padeda.
P.P.S Tai tavo nuomuone šis grupsas tik neambicingiems, nieko nesiekiančiams
ir išvis debilams? O tai ką tu čia veiki?