Tema: Re: Kaip isvaziuoti i Skotija
Autorius: RobeNebijaka
Data: 2009-05-20 10:58:50
Daug geriau gal ir nebus bet ten gali stengtis dirbti ir uždirbti, o čia
gali stenktis dirbti gal uždirbti. Tačiau visada tau už nugaros stovės
Valdininkas su kuoka ir tik jei pradėsi uždirbinėti daugiau, bac per galvą,
bac darkartą. O ne duok die pamatys Valdininko Švogeris, kad čia geras
biznis tai taip tau galvą atbalados, kad nieko nebenorėsi, o jei norėsi
pasigydyti žaizdas teks sumokėti Gydytojui, Seselei, Palatos tvarkytojai ir
tada gal būt jie pagalvos ar verta tave gydyti, jei niekam nieko neduosi tai
tau galės pasiųlyti tik nuskausminamus ir spyrį šiknon.

Nors iš kitos pusės jei tu esi Valdininkas arba Jo Švogeris tada nėr ko
laukti reikia imti ir biznį daryti. Pasisamdai specų gvardiją kurie paruoš
tau valstybės api**sinėjimo planą (Valdininkas tiesiogiai gi negali tau
pinigų duoti) ir vuolia tu gali jau turi pakankamai ir gyvent ir atostogaut
ir ką tik nori, va sumanysi ir atominę gali pastatyti ir laidus belekur
nutiesti.