Tema: Re: pasiulymas
Autorius: Blynas
Data: 2009-03-31 15:05:58
Manau reikia ne mano ar tavo tikimybių - surinksim ar nesurinksim - o rimtesnių ekonomistų atlikto tyrimo. Noriu tikėti, kad apie tai buvo pagalvota. Nežinant to tiksliai - tušti žodžiai.

Sakai PVM vartotojui nejautrus? :) Pasakyk pensininkui, kad jis vietoj savo 600 Lt pensijos gaus tik 576 Lt (realiai taip gautume padidinę PVM'ą) - jam tie pinigai svarbu. Bent jau mano močiutei - tikrai.

Biudžetininkus optimizuot - faktas. Dar daug liko, ką mažint?