Tema: Re: pasiulymas
Autorius: Blynas
Data: 2009-03-31 15:01:08
Na ir nesąmonės.... Dar viena megzta beretė :) Svarbu duokit parėk ir paverkt :) Mano komentarai žemiau.

"Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message news:gqqgem$375$1@trimpas.omnitel.net...
> Valdzia daro viska kad tiesiog visi vaziuotu is cia kas gali, nu padarai
> neimanomas salygas tai zmogui sukyla noras isvaziuot, kam cia krustis su ju
> naujais dideli potenciala dideti turinciais mokesciais jei galima viska cia
> mest ir isvaziuot kitur, tada ne tu mazu ne dideliu mokesciu jie negaus,
> kaip sakant rezultate gaus tik maziau visko.

Koks valdžiai tikslas visus išvaryt iš šalies? Tik neišsisukinėk, o konkrečiai atsakyk.

> [...]
> biudzeto plana kur jei pinigu butu daugiau gal vel nauju mersedesu ar dar ko
> nors prisipirktu tiesiog, kiek blogai isivaizduojat kad jiem idomu nors kiek
> zmones, jie ziuri politines savo karjeros ir kad surinkti pagal ju biudzeto
> plana kuri nei kiek kaip supratau neadaptavo krizei tiek pat pinigu kaip ir
> gerais laikais nusispjaunant i tai is ko zmones ji mokes, jie elementarus
> biurokratai kuriem viskas dzin ant musu yra ir ziuri tik savo subiniu ir
> viskas... per daug naiviai kazkaip zmones galvojat, nepasimoket dar per tiek

Mersus privalėjo nupirkt, nes tokie buvo įsipareigojimai ankstesnės vyriausybės.

Pinigų buvo numatyta beveik tiek pat, kiek anksčiau, bet reikia neužmiršt, kad buvo priimtas biudžetas, kuris nuo ankstesnės vyriausybės parengto biudžeto per nepilną mėnesį buvo sumažintas ~14% (Skaičius gali būti netikslus, bet faktas, kad sumažintas. Neužmirškim, kad daugiau laiko nebuvo).

Čia žmonės per naiviai galvoja? :) O pat kaip? Daugiau makulatūros (atsiprašau, lietryčio) pirmos eilutės neskaitai?

> Paziurekit geriau i tai kad kazkuri ministerija, rodos zemes ukio dar ir
> premijas issimokejo pries naujus metus uz gera darba spjove i visa situacija
> nors krize jau prasidejus buvo keli metai, cia tik jos pikas arteja per
> siemet ir kitus metus... taip kad bus dar blogiau, cia tik aisbergo virsune.

Varai ant dabartinės vyriausybės, o faktus pateikinėji apie buvusią :) Afygiennai... :)

> Mano nuomuone tai gali daeit net iki ginkluoto valdzios perversmo.... :)

Jei daugiau tokių kaip tu bus, tai ir toliau nueisim.