Tema: Re: pasiulymas
Autorius: Lomzig
Data: 2009-03-30 19:48:38
nu bet tai jei sakai kad valdzia blogai varo pasakyk ka darytum, visi
geri pavaryt, o kai reik aiskiai kazka padaryt - tai tada jau nebesivelia.

zodziu dziaukis kad nera taip blogai kaip latviams ir neburnok, kito
kelio su mokesciais nebuvo ir nera.

O taupyt jau taupo, bet va matai tas irgi kazkam nepatinka...

nu zodziu toliau burnok ir nesivelk, tfu kai susinervinau