Tema: Re: pasiulymas
Autorius: F20.0
Data: 2009-03-30 16:52:00
Šiaip tip toks klausimas:
Ar pats išvažiavote prasidėjus krizei? Jei ne - tai tikriausiai ir nežinote
kaip dabar laukia visi išskėstomis rankomis atvykstančių (turiu pavyzdį,
kaip draugai išvažiavo į Olandiją ir paaiškėjo, kad reikia arti kaip
arkliams už minimumą, kad imigrantų niekas nemėgsta ir ignoruoja, kad bando
nusukti algą ir t.t.).