Tema: Re: pasiulymas
Autorius: Anita
Data: 2009-03-30 17:04:42
taigi sedeti prie kompu valdiskame (ta prasme, ne pacio nuosavam versle)
darbe ir aiskYti , ka kiti turi daryti, visi moka.
tik kai tie AISKINTOJAI nueina i valdzia, elgiasi visai taip pat kaip buve..
gal cia ne valdzia bloga, o mes patys biski.... ne savo reikalais uzsijamam?
nes tame paciame uzsienyje (ES ) daugelyje saliu jiems tikrai ne pirma
pokalbio tema yra politika ir ekonomika..

manau, jei nebutu buve tokios taupymo programos ir mokesciu (Nesigincysiu,
kad visi geri) , butu blogiau mums nei Latvijoj. Daug.

ne valdzia kalta del 30-40 proc prekybininku antkainiu. ir del dideliu kainu
taip pat ne visada ji. tik patogu gi viska jai suverst

kas mate, kiek pabrango vaistai ir maisto papildai? ar tikrai 14 proc?? ir
ar visiem vaistineje parduodamom prekem taikomas buvo 5 proc lengv.tarifas?
:)
cia siaip. zinau, kad nesuprasit.