Tema: Re: Win10 po updeito: Can't find boot device ??
Autorius: Vytooks
Data: 2018-10-24 09:12:11
Tai tame ir reikalas, kai aš pasikraudavau Acronis DD ir pamatęs, kad
updeitas padarė HDD 0 active, nuėmiau tą vėliavą, padariau active TIK
SSD, panaikinau particiją ir paleidau švarų instalą į SSD. Ir nifiga,
vėl nesikrauna! Žiūriu, kad HDD 0 vėl active, o SSD Reserved particijos
neturi. Nu blin, susinervinau ir atjungiau tuos HDD, tada viskas susitvarkė.
Ko gero tikrai, kalta sekvencija, nes disk manageris SSD mato kaip disk
2, o bootą "sažiningai" kišo į HDD 0
Kompas sukonfiguruotas nesamoningai dar prieš mane - 2 skirtingo dydžio
HDD kabo ant raid kontrolerio, bet jokio raido nėra įjungta. Vėliau buvo
pajungtas SSD ant SATA ir bioso boot eilės tvarkoje nurodytas trečias po
USB ir DVD.