Tema: Re: Win10 po updeito: Can't find boot device ??
Autorius: MRT
Data: 2018-10-23 23:03:15
> Atjungiau abu HDD ir palikau SSD, tada po švaraus instalo pradėjo
> startuoti normaliai. Po instaliacijos pajungiau HDD atgal, startupas
> nesugedo.
>
> Išeina taip kad windoze instaliavo bootą viename diske, o ieškojo
> kitame. Aš ir galvojau, kodėl su pajungtais HDD D: diskas darėsi Active?
> Dar nėra to buve. Ir tos 500 MB particijos niekur nesimatė.

Jei teoriskai - galvociau apie HDD sequence..
Tarkim windai nori, kad butu SSD.. bet HDD turejo boot'a..
Startuoja kompas is HDD+SSD .. OS upgrade = reinstall,
gal prilindo ir susiparino kur tas 500MB.. susikiso i SSD..
po restarto - tame 500MB particijoj nera iraso apie particija su OS.

Dar tokie niuansai - kai startuoja ir kruvos HDD - yra pasakyta
kuris primary boot, o kai pasileidi is USB su Win instalu,
tas preinstall environmentas susiranda (galbut) tuos hdd kita eile.

Kas nesikrust ir neuzsikrust - paprasciau atjungti
papildomus HDD darant OS install.

kitas dalykas - keli hdd, tai kiekvienam gali buti active
particija (tarkim 3rd party softu, kai tvarkai kito kompo HDD).

OS particija gali buti active, jei ne windu setup'as particijas sukuria.
Tarkim padarai ant kito kompo viena particija, o paskui windams
liepi i ja instaliuotis - tada joje ir OS'as ir tas 500MB boot.

kadangi jokiu printsceen'u, detalesnes info nepateikei,
tai ka cia zulint krikstolini burbula.