Tema: Re: Win10 po updeito: Can't find boot device ??
Autorius: Vytooks
Data: 2018-10-18 09:56:25
Turi omeny Rufuso nustatymuose ar biose?
Biose yra Legacy + AHCI, o Rufuse kaip buvo nepamenu.
Jei nori žinoti, jau rašiau, kad particijų trynimas ir as nepadėjo.

Atjungiau abu HDD ir palikau SSD, tada po švaraus instalo pradėjo
startuoti normaliai. Po instaliacijos pajungiau HDD atgal, startupas
nesugedo.

Išeina taip kad windoze instaliavo bootą viename diske, o ieškojo
kitame. Aš ir galvojau, kodėl su pajungtais HDD D: diskas darėsi Active?
Dar nėra to buve. Ir tos 500 MB particijos niekur nesimatė.

Tiek to, bent jau atsirado proga apsivalyti ir pereiti ant LTSB versijos.