Tema: Re: Win10 po updeito: Can't find boot device
Autorius: Vytooks
Data: 2018-10-16 15:33:41
Man particijų trynimas irgi nepadėjo.
Atjungiau abu HDD ir palikau SSD, nusibodo žaisti, instaliavau viską
švariai, tada pradėjo startuoti normaliai. Po instaliacijos pajungiau
HDD atgal, startupas nesugedo.
Išeina taip kad windoze instaliuoja bootą viename diske, o ieško kitame.
Aš ir galvoju, kodėl D: diskas pasidaro Active. Dar nėra to buve. Ir tos
500 MB particijos niekur nesimatė.