Tema: Re: Win10 po updeito: Can't find boot device
Autorius: Remigijus
Data: 2018-10-12 08:55:38
Kaip patikrinti nežinau. Bet kai man taip buvo tai windowsų
periintaliavimas nepadėjo. Particijų ištrynimas irgi nepadėjo. Bet kai
kitam kompe diską padariau GPT ir periintaliavau, pradėjo veikti.
Kadangi pc buvo pirktas su windows 8 tai iškėliau hipotezę, kad buvo
suinstaliuota kaip MBR, o updeitas  kažkaip tai kreivai jį bandė
konvertuoti į GPT.