Tema: Re: 15min be reklamos (part II): antiblocker v2
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-08 22:06:51
Bronco rašė:

> p.s. geriau pakomentuotum, kas konkrečiai mano konfige blokavo ir
> blokuoja tas galvas, kitiems gal būtų iš to naudos. Nes tai, jog "man
> laikinai pasisekė" mažai ką paaiškina.

Aš pakomentavau. Visiškai konkrečiai. Reikia skaityti.
Bet tai neveiks. Esu beveik tikras, kad neveikė ir prieš kelias dienas,
kai buvo keli test'ai, vienas kurių yra praktiškai neapeinamas ado ==
undefined (jeigu nukirtai kur adocean, tai ado objektas globaliame
scope'e neegzistuoja ir toliau pabarabanu, kokie ten pas tave
Adblock'ai/NoScript'ai, bet jų script'as paleidžia galvas.