Tema: Re: 15min be reklamos (part II): antiblocker v2
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-08 01:57:21
Tai kas man įdomu, susirandu ir bė tokių margų puslapių, aš tų "naujienų portalų" pakęst negaliu, bo ten mirga marga visokios xuinios apie bele ką (va dabar specialiai atsidariau tą 15min, pirmi pavadinimai - „Islamo valstybės“ užimtose žemėse – panika: džihadistai medžioja šnipus", "15min žurnalistai apsilankė viešnamyje, kuriame buvo įkalintos 75 sirės", "Selemonas Paltanavičius: Varnos keičia savo būdą", „Lidl“ parduotuvėse žmonės kenčia įsivaizduojamą gėdą dėl neįsivaizduojamai mažesnių kainų" ir t.t., ir pan., nu labai įdomu) tai arba sugaiši dx laiko ieškodamas ko tau reikia, arba užsikabinsi visokias nesąmones skaitinėt (kurios, beje, dažnai yra pakankamai nekokybiški ir netikslūs vertalai iš užsienio spaudos, gerai dar, jei ne vertalų vertalai, ko pasekoj gaunasi išvis sugedęs telefonas).
Nu bet čia tik mano nuomonė, aš pilnai suprantu, kad yra daug žmonių, kurie dirba nemėgstamą darbą, hobių neturi, tai ir "domisi" viskuo iš eilės iš neturėjimo (ar nenoro) ką veikt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/