Tema: Re: 15min be reklamos (part II): antiblocker v2
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-07 23:39:46
Bronco rašė:

> Nelabai suprantu koks ten funkcionalumas pargriūna. Nuotraukos yra,
> straipsniai yra, antraštės yra, reklamų nėra. IMHO, bet idealu viskas.

Nematai paveikslėlių (vaizdinės informacijos suvokimas yra žymiai
spartesnis, nei teksto skaitymas, tad asociatyvus skaitymas, kai pirma
akis užkliūna už dominančio paveikslėlio, o paskui atkreipiamas dėmesys
į straipsnį/antraštę man tikrai patogesnis, be to, kad spartesnis),
nematai senesnių straipsnių, nematai komentarų, neveikia youtube video.
Ir t.t.