Tema: Re: 15min be reklamos (part II): antiblocker v2
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-08 00:34:56
Bronco rašė:
> On 2016-06-08 00:04, Laimis wrote:

> Nėra jokių galvų, skrolink neskrolinęs. Na bet jei netiki, tai netikėk,
> man nusibodo kartotis. Rašiau, juk, galvom pamatyt specialiai chrome
> buvau pasileidęs. Tada ir pamačiau.

Pala, pala. Dar nepabėk, nes aš jau pradedu įtarti, kad vis tik  pamatei
galvą ir tik nenorėdamas to pripažinti išsisukinėji.
Aš, aišku, galiu būti neteisus, bet logika tokia ir labai paprasta (o aš
tam kaip ne kaip nemažai laiko pašvenčiau):

Jeigu užsikrauni javascript'us:
http://s2.15cdn.lt/static/js/1465294909/3983422330.js
http://s1.15cdn.lt/static/js/1465294909/3983422330.js

tai nematau galimybių nesuveikti galvų pasirodymo automatikai.
Jeigu šio script'o neužsikrauni, tai funkcionalumas bus palūžęs
(nematysi didžiosios dalies paveiksliukų ir t.t.).

Todėl tau labai konkretus klausimas (prašyčiau detaliau): ką ir kur tu
įjungi noscript'e, kad, kaip teigi, galvų nematai, nors matai
paveiksliukus ir viskas veikia?