Tema: Re: 15min be reklamos (part II): antiblocker v2
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-08 02:35:45
Caponi rašė:
> Manęs tiesiog nedomina "pop/naujienų" apie bele ką kratiniai -
> nesakau, kad taip turi galvot visi, bet mano galva toks visko iš
> eilės (tebūnie kokybiškesnio visko nei kitur, nelyginau)

Yra vienas didelis BET. Tai ir yra žiniasklaida. Jeigu tu nesidomi, kuo
gyvena šalis/pasaulis, tai, žinok, didžioji dalis visuomenės informaciją
gauna būtent iš ten (plius dar radijas/tv). Aišku, gali pasižiūrėti
kokią informacinę TV laidą ir veikiausiai nieko svarbaus nepražiopsosi,
bet naujienų portalai yra operatyvesni, apima platesnį žinių srautą. O
ką tu prarandi ar neprarandi nesidomėdamas žiniomis, tai aš jau
nesiginčysiu.