Tema: Re: backup programa/tiekejas?
Autorius: Laimis
Data: 2016-01-06 00:09:13
eimaz rašė:
> nuotraukos sukeltos ir į išorinį hdd, bet uoj kaip aš juo nepasitikiu :)
> plius tikriausiai paskutinių ~6 mėn fotkių jame net ir nėra, nes tingiu
> pajunginėti ir kopinti.

Areca ar bent jau DirSyncPro ir susikūrus vieną kartą backupset'us
paskiau nebereikės rūpintis, ką čia kopinti. Labai dažno nuotraukoms ir
nereikia, jei nesi profesionalus fotografas.

> o dėl provider'io tai manai, kad gali užsilenkti? na tai turi sutapti su

Ne tai. Turėjau omenyje, kad dabar 30 dienų ištrintų failų saugojimo, o
po pusės metų jau gal tik 15 (kai/jei pritrūks patiems storage'o). Dabar
„mes netriname jūsų ištrintų failų“, o po pusmečio jau gal „saugome
ištrintus failus iki 3 mėnesių“. Visą pasitikėjimą biudžetiniu cloud'u
reikia sutelkti į jo pagrindinę funkciją (duomenų saugojimą), o ne
antraeilius feature (kurie tai atsiranda, tai išnyksta; aprašymai
nukišti kur į faq skyrių, lyg tarp kitko). Jei jau su pačių cloud'ų
gyvavimais visko nutinka, tai dar dažniau keičiasi planai ir policy.
Reziume: galima pasitikėti, kad biudžetinio plano provider'is už
sumokėtus grašius gana patikimai saugos duomenis, tačiau nereikėtų
pasikliauti „we keep up to 10 copies, deleted files up to month“ ir pan.