Tema: Re: backup programa/tiekejas?
Autorius: eimaz
Data: 2016-01-05 23:20:54
nuotraukos sukeltos ir į išorinį hdd, bet uoj kaip aš juo nepasitikiu :)
plius tikriausiai paskutinių ~6 mėn fotkių jame net ir nėra, nes tingiu
pajunginėti ir kopinti.
o dėl provider'io tai manai, kad gali užsilenkti? na tai turi sutapti su
tokia data, kad ir provider'is užsilenks ir mano kompas užsilenks, nes kitu
atveju pereini pas kitą tiekėją ir tiek žinių. na tiesa, kol dar
nusibackup'ini pas naują tiekėją viską reikia nenulaužti hdd :)

"Laimis"  wrote in message news:n6hbgt$cd$1@trimpas.omnitel.net...

eimaz rašė:

> viskas, tuom mano poreikiai ir pasibaigia. todėl ir pradėjau klausinėti,
> kuom taip jau blogas tas mano backupinimo būdas.

Sunku paaiškinti, jei manai, kad mirror'as yra backup'inimas... ;-)
Konkrečiu atveju buvo blogas tuom, kad netyčia pašalinus katalogą
pavadinimu „mano dukrytės-sūnelio pirmieji metai“ ir po mėnesio
atsitokėjus — jau vėlu, jei neturi kur kitos backup'inės kopijos.
Nepasitikėčiau labai aš cloud'inių provider'ių (tuo labiau biudžetinių)
data retention policy, kuri gali netikėtai pasikeisti.
Todėl visų pirma siūlau pasirūpinti lokaliu backup'u (net ir tūpa kopija
išorinėje netampomoje usb dėžutėje) ir tik po to, papildomai cloud'intis.
Šiaip pagal aprašytus poreikius idrive gal visai ir nieko.